אודות INFINITI

זה התחיל מחלום. חלום של עיצוב מעורר השראה, עוצמה מלאת חן, כוח אורגני וטבעי... חלום על סוג חדש של מכונית פאר, עבורך, הנהג המתוחכם ואנין הטעם.

המסע שלנו
עברנו דרך ארוכה, התחלנו ביפן, המשכנו בצפון אמריקה ואירופה. עכשיו הגענו לישראל, לחלוק איתך את החזון המלהיב שלנו.
המותג שלנו הוא מותג יוקרה בינלאומי אמיתי. הוא נולד בארצות הברית להורים יפנים, ושופר בעקביות לאורך השנים, תוך כדי מסענו מסביב לעולם, מסין ועד אירופה. עתה אנו מוכנים להמשך המסע – גם כאן בישראל, ולהגיע אל הנהג הישראלי האיכותי.

המשימה שלנו
כשהתחלנו במסע, החלטנו ליצור סוג חדש של מותג רכב עבורך, הלקוח המיוחד. זה התחיל עם השם "INFINITI" – שאוצר בתוכו הבטחה ללקוחות שלנו. עם INFINITI אתה חווה יותר.

ההבדל עבור הלקוח
בניגוד לחברות רכב אחרות, המנסות להוות מותג יוקרה עבור כולם, המסר שלנו ב- INFINITI אישי יותר, ומיועד לנהגים בעלי חזון, שמאגד בתוכו לא רק סטטוס, אלא גם חוויה. במקום להציע לשוק הרכב היוקרתי בנאליות צפויה מראש, אנו מעדיפים להיות נאמנים לעצמנו (ולנהגים שלנו), ולהציע מכוניות מסוג אחר – מרגשות ומסעירות בדרך רעננה, אמיצה וחדשנית. חווית הנהיגה ב- INFINITI היא אחרת. INFINITI היא מכונית עם אופי ייחודי ואמיתי.

דגמים חדשים עבור שווקים חדשים
שוק הרכב באירופה והשוק הישראלי שמושפע ממנו הם מהמתוחכמים ביותר העולם. אנו ב- INFINITI השקענו זמן ומאמצים לבנות קו מוצרים שיתאים לנהגים האנינים ביותר. עכשיו אנחנו מוכנים – ואנו סבורים שהציפייה השתלמה. החל ב- EX37, הקרוס-אובר קופה הקומפקטי החדשני, דרך הדור השני של הקרוס-אובר הספורטיבי FX, ועד לדור השני וזוכה הפרסים של ה- G37 ו- G37 קופה. כל דגם שופר והותאם לדרישות הייחודיות של הקהלים התובעניים ביותר.

עיצוב שמושפע ממסורת
תחת הנהגתו של ראש מחלקת העיצוב שלנו, שירו נאקאמורה (Shiro Nakamura), רכבי INFINITI פיתחו אסתטיקת עיצוב חזקה, המאופיינת במשיכות מכחול פשוטות. אנחנו קוראים לזה "עיצוב נמרץ" (Vibrant Design). הקו העיצובי של INFINITI משקף כוח מלא חן ופאר מודרני ומתקדם, לצד עוצמה ומסורת הלקוחים מהמורשת היפנית.

חווית בעלות מושלמת
אנו מכירים בכך שהחוויה של בעלות על מכונית חורגת בהרבה מעבר למוצר עצמו. לכן פיתחנו קונספט חדש, המאגד את מרכיבי המותג שלנו יחד, באופן המבטיח שהלקוחות שלנו יזכו לחוויה שהם מצפים וראויים לה. לחוויית הבעלות המושלמת אנו קוראים "גמול האינדיבידואליות".

גמול האינדיבידואליות
הפילוסופיה של INFINITI היא פילוסופיה פשוטה. באמצעות אמפטיה ויוזמה, אנו חותרים לחזות מראש או להגיב לצרכיו של כל לקוח. אנו מכנים את הגישה הזו 'חווית בעלות מושלמת' – והיא הופכת אותך, כבעליה של מכונית INFINITI, לחלק מקבוצה ייחודית ואקסקלוסיבית.
התועלת שבחוויה של INFINITI מגולמת בכל אחד מהמוצרים, המרכזים והשירותים שלנו. היא פרו-אקטיבית, מגיבה מהר יותר ואנרגטית יותר מכל מה שחוויתם בעבר. בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאת השאיפה לחזות מראש, ולהגשים בצורה עקבית, את כל הציפיות של הלקוחות שלנו – בין אם הם מאחורי ההגה ובין אם לא.
המוצרים שלנו
אנו ב- INFINITI יודעים שכל לקוח שלנו הוא עולם ייחודי בפני עצמו – לכן אנו תומכים בצרכים ובהעדפות הייחודיות לכל לקוח. מכוניות INFINITI מעוצבות בצורה ייחודית.