תחזיות למנכ"לים

שלומי קוארטלר
שלומי קוארטלר   09.05.1963

השינוי המשמעותי שאנו רואים בעתיד הקרוב, הוא בגדול בשנה הבאה, לקראת אמצע השנה. פלוטו יעלה על יופיטר במפת הלידה, ושלומי יגיע לצומת משמעותית: האם לגדול, ולקחת פיקוד ושליטה בגדול, הכי גדול שאפשר, או לעבור לעצמאות על כל המשתמע, או אפשרות שלישית – בין לבין: לא עצמאות מלאה, אלא אוטונומיה חלקית, מעין חטיבה עצמאית גדולה שבפיקוחו או שליטתו. ומכיון שהמדובר בכוכב יופיטר, יתכן שהמדובר אפילו במעבר למדינה אחרת, לנסיעה ארוכה שבסופה השליטה תעבור אל מעבר לים (ביחד עם שלומי..) או דיאלוג מסוג אחר הקשור לניהול ושליטה באזור פעולה שונה: בכל מקרה, פלוטו מביא איתו כוח ועוצמה מצד אחד, וצורך לשלוט על הסוסים ולקבוע כווון באופן מדויק, ולשם כך – חשובות התכניות שיעשו כבר השנה הזו, לכוון השנה הבאה.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



שלומי קוארטלר- מפה אסטרולוגית 

ניתוח המפה האסטרולוגית

איזון בסיסי
על פניו, תמונת הכוכבים במפה של שלומי נראית מאוזנת למדי. שלושה כוכבים ביסוד האש הפעיל והאקטיבי, שלושה כוכבים ביסוד האדמה הפרקטי, שני כוכבים ביסוד המים הרגשי, ושני כוכבים ביסוד האויר השכלתני –בגדול, זה מצביע על יכולת לפעול באופן כולל עם כל אחת מסוגי האנרגיות, ובהצלחה יחסית.

ניהול ריכוזי
תצורת הקופסה החזקה של המפה מראה על אישיות ריכוזית בעיקרון, אך כזו שבונה עמדות כוח ומאצילה סמכויות בצורה חכמה,כשהוא עצמו חולש על כל המבנה המשוכלל יחסית הזה. יש חכמה במבנה הכוכבים הנ'ל, כשכל צלע מחזיקה את הצלע השניה, לא מאפשרת לאנרגיה לברוח מהקופסה, אך גם לעיתים עלולה לשמר אותה זמן רב מדי בפנים, דווקא כשהיא צריכה שינוי והתחדשות. אולי משום כך הניהול הזה נעשה תחת לחץ: אז – הוא במיטבו.

אתגרים גדולים – מול צורך בבטחון
השמש (מסומנת בחץ אפור)במפת הלידה הזו נמצאת במזל שור, מזל מעשי השייך ליסוד האדמה, ומראה שבבסיסו האיש מעשי מאוד. ברם אולם זוית של עימות בין השמש לבין הירח (מסומן בחץ כחול) מראה על קונפליקט בין הצד הפרקטי של האיש, לבין הצורך הגבוה בבטחון חומרי, ובבטחון רגשי. זוית כזו של עימות מראה פעמ על צורך באתגרים גדולים מאוד הנמצאים ממש בצד השני של העולם או המפה, ועל תחרותיות במינון גבוה בעימותים מסוגים שונים. הירח במזל עקרב מייצג נפש שמחזיקה את הקלפים עמוק מתחת לפני השטח, והאיש עלול להרגיש שהוא שורד לבד במערכה, ולשם כך ינסה לשמר את האנרגיה, ולבנות עמדות כוח ואנשי מפתח לטווח ארוך, כדי להשען עליהם לאורך כל הדרך.

חשיבה יצירתית
אלא שלאיש יש גם דרך פעולה נוספת, וזו החשיבה היצירתית שלו. מרקורי (מסומן בחץ אדום) כוכב התקשורת, מראה על איכות אינטליגנטית ודינמית מאוד של העברת אינפורמציה ממקום למקום, על יכולת להבין דברים במהירות ולהגיב בגמישות ובהתאם, ואולי גם במהות על תקשורת של איש מכירות או שיווק – תכונות חשובות מאוד במפה כמו זו. מרקורי יוצר גם זוית משמעותית עם כוכב פלוטו, שמראה על אישיות אמביציוזית הזקוקה לעמדות כוח, וזאת תוך כדי הבנת עומק של הדינמיקה של מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח.

אמביציה ושליטה
במפה הזו נמצא מרס, כוכב הדרייב שלנו, במזל אריה, מיקום שבאופן אוטומטי קושר אותו לניהול וריכוזיות, ואין ספק שהוא המנוע העיקרי כאן: הוא יוצר זויות פעולה הן לשמש והן לירח, ומראה על אמביציה חזקה מאוד, וצורך להגיע כמה רחוק שאפשר, גם תוך ויתור אישי במינון גבוה על פעילות פנאי או זמן פנוי, ומחיר של תדמית תחרותית מדי שעלולה לפגוע בו עצמו. זוית של עימות בין מרס לסטורן הנוקשה מביאה איתה רעב גדול לשליטה ולכוח, יכולת איפוק וטיימינג שמאפשרת לו להתקדם במסלול שקבע לעצמו.