תחזיות למנכ"לים

ספי שקד
ספי שקד   02.11.1973

ונוס הרגשית שוהה בסוף מזל קשת, ומצביעה על העובדה שממש עכשיו הסתיים לו תהליך רגשי משמעותי בחייו של ספי, שעיקרו קידום ופתיחת אפשרויות רגשיות חדשות אחרי פתרון בעיות שהיו שם זמן רב, כמו גם כמה אפשרויות חדשות שהגיעו ממש בחצי השנה האחרונה ליצור מסגרות פעולה חדשות, נוקשות יותר מצד אחד, עם גבולות מוגדרים יותר, מינון גבוה יותר של סמכותיות, ויכולת לבנות מערכת חדשה של עשייה מסוג אחר, עם קידום ואפשרויות ביצוע ברמה אחרת, אחראית ומחייבת יותר.
השנה גם נסגר מעגל משמעותי של 12 שנים של סבוב יופיטר כוכב האפשרויות והשפע, ואו טו טו יפתח לו מעגל חדש של יצירה ועשייה כשיופיטר יעבור למזל דגים בהמשך.
ככלל, בגלל השפעתו החזקה של סטורן, המפה הזו עובדת לטווח ארוך, וככל שמעגלי היצירתיות ישתלבו במעגלי המשמעת האישית, שלעיתים נראה שהם חזקים יותר ממה שהם באמת, תגדל היכולת לא רק ליצור ולעשות, אלא גם להגיע למעגלי השפעה נרחבים ויצירתיים יותר, שחלק מהם אפשר כבר לראות בשנה הבאה, ועוד שנתיים וחצי – במינון גבוה הרבה יותר.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



 ספי שקד- מפה אסטרולוגית 

 

ניתוח המפה האסטרולוגית 

מחסור באדמה
4 כוכבים ביסוד האויר השכלתני, 3 ביסוד האש האקטיבי ו 3 ביסוד המים הרגשי, מראים על דגש מיוחד על הצד השכלתני והאינטלקטואלי, עם הרבה אקשן ורגש, אבל..חוסר ביסוד האדמה הפרקטי. האם זה אומר שהאיש אינו מעשי? לא בהכרח. כוכב סטורן (מסומן בחץ שחור) שאחראי על מימוש פוטנציאל ותרגום רעיונות וכוונות לעשייה, נמצא במקום מרכזי במפה, ושולח כמעט לכל כוכב במפה זוית כזו או אחרת, מה שאומר שלכל אחד מהצדדים היצירתיים והשכלתניים במפה הזו יש גם צד מעשי, שמאפשר לתרגם אותם לעובדות בשטח.

קונפליקט בין הלב - לארנק
מרס (מסומן בחץ ורוד), אותו כוכב המייצג את הדרייב שלנו נמצא במזל טלה הסופר אקטיבי, וונוס (מסומנת בחץ ירוק), שאחראית על נושאי כספים ודיאלוג רגשי עם הסביבה, נמצאת במזל קשת – שני כוכבים שופעי אנרגיה אקטיבית ופעילה מאוד, שכוכב סטורן הנוקשה עשוי בהחלט להוציא מהם את המיטב. אפשר לומר שבמפה הזו מתנגשים להם כוח חיים חזק ואקטיבי מאוד הבנוי על ריגושים ויצירתיות וסיפוקים מיידיים שזקוק להרבה תנועה, נסיעות ואקשן, וכוח שני שעיקרו הוא מרוסן, מאופק, יסודי ומשקיען.
את הקונפליקט הזה אפשר לראות במיקום השמש (מסומנת בחץ אדום( והירח (חץ ירוק כהה), שעובדים כצמד: השמש מסמלת את ה'אני האמיתי' של בעל המפה, והאני הזה נמצא במזל עקרב, מזל מאופק,מופנם בעל צורך בבטחון רגשי, וגישה יסודית לדברים. אולם הירח, אותו אלמנט שמקרין את אורה של השמש החוצה, נמצא במזל דלי הפתוח, המשוחרר, הידידותי לעולם ולסביבה, והמרחיב אופקים. שוב אנו רואים את המאבק בין שני החלקים, הפתוח והסגור, המופנם והמוחצן, שיוצר קונפליקט יצירתי מאוד שבעצם אינו פוסק, הופך את חיי הרגש והמעשה לטעונים וגדושים מאוד, ובעצם מכריח את בעל המפה כל הזמן לפעול ולעשות, ליצור ולממש, ולמצוא שוב ושוב דרכים לשחרר את הלחצים והקונפליקטים שבמפה.

צורך בחופש – מול מסגרת נוקשה
את המפה חוצה צלב גדול המורכב מפסים אדומים – זוית דיסהרמוניות של עימות – המייצג שני סוגים של קונפליקט פנימי. האחד נוצר בין מרס, הדרייב שלנו, לבין כוכב אורנוס (מסומן בחץ חום) שנמצא ממול, כוכב תזזיתי וחסר מנוחה שמביא איתו צורך לשבור את הכלים, ופשוט לרוץ קדימה ללא מסגרת. בעיקר זו זוית אנרכיסטית מאוד, שמייצגת צד אקטיבי בחייו של ספי, שהוא חסר שקט, ודינמי מאוד.
מצד שני, אנחנו רואים זוית עימות הפוכה בין ונוס הרגשית הקשורה גם למערכות יחסים כספים ורגשות בכלל, לבין כוכב סטורן הנוקשה והסמכותי שממול, שעיקרה - דחיית סיפוקים, יכולת להשקיע שעות רבות במה שאוהבים עם הרבה סבלנות ואיפוק, וביכולת לוותר מעט על הדברים שהלב אוהב, כדי להכניס אותם למסגרת מקצועית שעיקרה – מצוינות ברמה גבוהה במיוחד.

יצירתיות מול פרפקציוניזם
מרקורי (מסומן בחץ כחול), כוכב התקשורת, נמצא במזל עקרב המאופק, אבל יוצר זוית של מתח (בקוים מרוסקים) עם כוכב מרס וזוית פרקטית עם הירח – שתי זויות שמביאות איתן קדחתנות פנימית וצורך ליצור ולמצוא פתרונות ייחודיים לבעיות שמורכבות מיצירתיות חסרת מסגרת ואנרכיה מצד אחד, ומפרפקציוניזם דורשני וביקורתי ומצד שני. יש במפה הזו עוד זויות כאלה, שמופיעות בקוים מרוסקים, שמצביעות על גישה יצירתית מאוד שעיקרה – מציאת פתרונות ייחודיים ומקוריים למצבי לחץ מסוגים שונים, ויצירת דיאלוג יצירתי חי וזורם מאוסף של פרטים מאוד שונים במהותם זה מזה, שעל פני השטח נראה שקשה מאוד לחבר.