תחזיות למנכ"לים

איתן יודילביץ’
איתן יודילביץ’   20.10.1951

כוכב פלוטו עבר לפני כחצי שנה סופית למזל גדי, שנמצא בבית העשירי, בית הקריירה, של המפה. ואכן, אפשר לומר שהשנה הנוכחית היא השנה שלו, וכבר מלפני חצי שנה בערך, נוסקת הקריירה של יודיליביץ למקומות שאולי גם הוא לא תכנן. העולם שם וישים לב בשנים הקרובות לכישוריו הרבים, ויתן לו תפקידים רבי עוצמה בהתאם, שעיקרם כפי שכבר אולי ציינתי קודם – תיאום בין גורמים שונים, ארגון וניהול בדרכו הייחודית שהיא נקודתית ומרחבית כאחד, יכולת להפעיל גופים שונים למטרה אחת, ויכולת לרוץ קדימה, ובכל החזיתות. פלוטו מאפשר לא רק מיקום טוב יותר מבחינת קריירה, אלא גם מיצוי מכסימלי של יכולותיו של האיש, ורק דבר אחד כדאי וחשוב לזכור: למצוא גם זמן פעילות פנאי לעצמך, שכן זה עלול להיות יותר ויותר קטן כבר בשנה הנוכחית..

 
התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



איתן יודילביץ’- מפה אסטרולוגית 

ניתוח המפה האסטרולוגית

איזון בין יסודות
מפת הלידה של מר יודילביץ' היא מפת לידה של איש אשכולות ממש. 3 כוכבים ביסוד האויר, 3 ביסוד המים, 2 ביסוד האויר ו 2 ביסוד האש, מראים על פניו על אישיות מאוזנת למדי מבחינת היכולת לגעת בשטחי חיים שונים, ולהצליח.

קופסת האמביציה
כפי שגם מי שאינו מבין באסטרולוגיה יכול לראות, המבנה הבסיסי של המפה הוא מבנה של קופסה. על פניו זהו מבנה מופנם למדי, שבו האיש אינו נוהג לגלות ולחשוף את תכניותיו. הקופסה בנויה מאוסף של זויות פעולה, מה שאומר שהאיש נמצא במערכת לחצים שמחייבת אותו לבנות את חייו באופן מתוכנן לא רק כדי לנצל את האנרגיה באופן הטוב ביותר, אלא גם כדי לעמוד בכל הלחצים שמופעלים עליו כבר מגיל צעיר, מבחוץ ומבפנים, שחלקם עוסק בצורך להצליח ולהוכיח. את המבנה הזה נמצא אצל אנשים שמגיעים למטרתם לעיתים בגילאים מאוחרים יחסית, בעיקר בגלל הצורך לפתור את שרשרת הלחצים והבעיות בגילאים צעירים, וללמוד מעצמם. המבנה הזה הוא קלאסי לאנשים שהם סלף מייד מן, כלומר אנשים שלומדים בעיקר מעצמם ומהשגיאות שלהם, ועוברים כמעט כל שלב בסולם כדי להצליח ולהגיע למטרה.

הרמוניה בין גוף לנפש
השמש (בחץ אדום) שמסמלת את ה'אני האמיתי' של בעל המפה ואת הגוף הפיזי, נמצאת בסוף מזל מאזניים השכלתני והדיפלומטי, מיקום שמאפשר גם להתבונן מבחוץ ולראות את כל התמונה, ללא מעורבות רגשית. היא יוצרת את אחת הזויות היותר טובות באסטרולוגיה: זוית הרמונית עם הירח (מסומן בחץ ירוק). הירח, שמסמל את הנפש ואת הדיאלוג עם העולם, מקבל איכות ביתית ומופנמת משהו במזל סרטן, יכולת להעניק לאחרים תחושה של בית, ולהתייחס גם לכל מקום כאילו זה ביתו שלו. זוית הרמונית עם השמש מאפשרת אפשרויות למימוש רעיונות ויזמות, מימוש כוונות ושכנוע אחרים לפעולה משותפת.

יופיטר – כוכב ההצלחה
יופיטר (מסומן בחץ אפור), שנקרא גם כוכב השפע וגם כוכב ההצלחה, נמצא כאן באחד המיקומים היותר טובים שלו על פני הגלגל: בבית הראשון, המסמל את הפרזנטציה של ה'אני' בעולם, צמוד לאופק. הוא מעניק לאיש כלפי העולם טאץ' איכותי מאוד, מהסוג של 'אפשר לסמוך עלי', מביא איתו שפע של אנרגיה, יזמה ויכולת עשייה, ופה ושם גם לא מעט הומור בריא. יופיטר מסמל גם קשרים עם חו'ל וצורך בנסיעות, ובנוסף - יכולת לקחת כל מצב נתון ולהפוך אותו לסיפור הצלחה. יופיטר במיקום שכזה עלול פעמים רבות גם לפרוץ גבולות ולבזבז אנרגיה לריק, אלא שממש ממול נמצא כוכב סטורן (מסומן בחץ שחור) הנוקשה שמביא איתו מינון גבוה של ביקורתיות ומשמעת. זוית זו מווסתת אכן את יכולותיו של יופיטר הטוב, ומפנה אותו לאפיקים מוגדרים מראש כדי שלא יתפזר, ויאבד מכוחו. זו אינה זוית קלה, ובגילאים צעירים היא גם עלולה לתסכל מעט, אבל ככל שהאדם מתבגר הוא עולה על מסלול הצלחה ברור יותר. יופיטר גם מאפשר לו לרתום את האנרגיה החזקה של לתוך מסגרות שכבר אינן מתפקדות, ולהפיח בהם רוח חיים מחודשת.

תקשורת ממוקדת
מרקורי (מסומן בחץ כחול) כוכב התקשורת נמצא במפה הזו במזל עקרב, היסודי והטוטאלי, והוא לוקח באופן אישי כל אתגר כאילו זה האתגר היחידי, ועושה את כל המאמצים כדי שהוא יתממש, ובגדול. מרקורי יוצר זוית של מתח – בקו מרוסק – עם יופיטר בבית הראשון, כסוג של מתח בין הרצון להתפזר על הרבה תחומים, לבין הצורך לממש דבר אחד מדי פעם באופן יסודי וממצה. מרקורי צמוד לשמש ויוצר גם זוית הרמונית לירח, ובנוסף – זוית פרקטית לפלוטו, זויות שעוזרות לו ליהנות משיתופי פעולה פורים עם אנשים שמתגייסים לעזרתו, ונותנים יד להצלחת כל פרוייקט ומיזם. זה אינו מרקורי מתחנחן ומנסה למצוא חן – במיקום שכזה הוא עשוי להיות לקוני, חד משמעי, והולך עם הדברים שהוא מאמין בהם עד הסוף, ואולי זה גם סוד קסמו, וסוד היכולת שלו לגייס אנשים שמאמינים בו לאתגרים שהוא נכנס אליהם. מלות המפתח של התקשורת הזו – סודיות, כוח מאחורי הקלעים, פעילות מבוזרת, ועשייה צנועה שבדרך כלל לא חשופה לעין.

עבודה קשה קשה..
מרס כוכב היזמה והעשייה, וונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולנתינה (מסומנים בצמד חצים ורודים מחוברים), נמצאים במזל בתולה הפרקטי, ובבית העבודה. מכיון שמרס הוא גם שליט האופק, וונוס היא גם שליטת השמש, אפשר לומר שבבסיסו יודילביץ' הוא איש עבודה, על כל המשתמע מכך, ולמרות השמש האריסטוקראטית הזו במזל מאזניים, בסופו של דבר אינו נרתע מכל סוג של עבודה כדי לקדם את הדברים שהוא מאמין בהם, מה גם שבתוך תוכו הוא אידיאליסט. זהו מיקום קלאסי פעמים רבות לוורוקוהוליק שעובד שעות נוספות, ורק השמש המאזנאית עשויה לגרום לו לא להשקיע את כל כולו בעבודה, אלא גם למצוא לעצמו זמן פנוי – ומפנק... מיקומם של השנים האלה במזל בתולה עשוי להביא איתו דגש מיוחד על הפרטים הקטנים שלעיתים אינם נראים לעין, אולי כאיזון ליופיטר במזל טלה שמביא איתו ויז'ן גדול מימדים ורחב יריעה, שלא עוסק בפרטים כלל... יש כאן יכולת עבודה מכסימלית עם נושאים הקשורים הן לנעשה מאחורי הקלעים מצד אחד, והן לארגונם של פרטים רבים למטרה אחת ממוקדת במיוחד.

לחצים ומתחים
הכוכב הבעייתי של המפה הוא אורנוס (מסומן בחץ חום), שנמצא בבית הרביעי, המסמל בית ומשפחה. לעיתים נמצא אותו בבית שעבר זעזועים בגילאים צעירים, הורים גרושים וכו, ולעיתים הוא יסמל אדם שביסודו זקוק להרבה מאוד ספייס וחופש אישי לעצמו, ובמפה שכזו – כסוג של איזון למסגרות הפעולה הדורשניות שחייו מלאים בהם. צורך בפעילות פנאי אמיתית, זמן לעצמו, נסיעות לא צפויות, ואולי גם החלטות מפתיעות שחורגות מהשגרה ומביאות איתן חשיבה לא קונבנציונלית ופתרון בעיות באופן לא שגרתי – זו האיכות שאורנוס מביא לתמונה, והוא מהווה דוגמא לסוג של קושי פנימי, שהופך עם השנים למקום של הצלחות מפתיעות ופתרונות מבריקים של הרגע האחרון.

מעבר ממשברים – להצלחות
כוכב כירון (מודגש בעיגול ירוק), אותו כוכב זעיר שנקרא גם 'המרפא הפצוע', נמצא על נקודת ה MC של יודילביץ'. זהו מיקום משמעותי, שכן הוא מאפשר לו לימוד מעניין דווקא ממצבים של משבר, והפיכתם בהמשך – להצלחות. מפת הלידה הבסיסית של מר יודילביץ', אינה מפה קלה, בעיקר בגילאים צעירים, אבל היכולת הזו להפוך בגילאים מבוגרים את התובנות של הגילאים הצעירים להצלחות, ויציאה מחוזקת ממשברים, מאפשרת לא רק התקדמות מעלה מעלה במידת האחריות, אלא גם יכולת להעביר את התובנות האלה לשטחים שונים לגמרי זה מזה באותה מידה של הצלחה, ויכולת להצטייר בהמשך גם בעיני העולם לא רק כפותר בעיות מקצועי, אלא גם כאיש שמצליח לרכז יכולות שונות וגופים שונים תחת מטרייה אחת.