תחזיות למנכ"לים

אסא אברמסקי
אסא אברמסקי   26.06.1964

כוכב יופיטר שנמצא השנה במזל דלי, מסיים כאן 12 שנות עשייה מעניינות מאוד. בקרוב הוא עובר למזל דגים, ובשנה הבאה יעלה על הכוכבים מרס ואורנוס, ויוצר זוית מול הירח. במקביל, אורנוס יעלה בעוד כשנה בערך על ונוס, ואפשר לומר שהשנתיים הבאות הולכות להיות שנתיים של לא מעט שינויים, הן בחשיבה והן בעשייה, ואפילו בתחום הרגשי. ואכן, אחרי 12 שנים של התקדמות מעניינת, השנתיים הקרובות עלולות להראות כוון חשיבה ועשייה חדש, מעניין, אתגרי יותר, ובעיקר, כמו רוב הדברים במפה הזו – בעל גוון מאוד אישי ומעניין, שיביא איתו בהמשך פרקים מאתגרים חדשים לחמש השנים שלאחר מכן.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



אסא אברמסקי - מפה אסטרולוגית

 

ניתוח המפה האסטרולוגית

אחריות - ויזמה
3 כוכבים ביסוד האדמה, 2 ביסוד המים, 3 ביסוד האש ו 2 ביסוד האויר, מראים על מפת לידה מאוזנת למדי, כשנושא היזמה והפעולה משמעותי יותר מאחרים, ועשוי להיות משמעותי לאורך כל הקריירה, בעיקר כשדברים לא קורים כפי שהאיש רוצה: במצב שכזה, שאר המפה נכנס לפעולה, ועם הרבה מפה שכזה – הם בדרך כלל גם קורים לטובתו, במוקדם או במאוחר, גם אם נדמה לעיתים – בגלל הפתיל הקצר שיש כאן – שהמאוחר הוא מאוחר מאוד..

מבחן התוצאה
השמש, מיקוד הדברים, נמצאת במזל טלה האסרטיבי השייך ליסוד האש ובצמידות למרקורי כוכב התקשורת (השנים בעגול האדום), אלמנט שמראה שה'אני האמיתי' של בעל המפה שייך לסוג הילדי והיוזם, שאינו שוקט על שמריו ואפשר לומר שידו בכל. זויות הרמוניות שהשמש יוצרת עם פלוטו (בעגול שחור) הכוכב העוצמתי ועם יופיטר (בעגול כתום) כוכב השפע, מצביעות על אפשרות להשיג כמעט תמיד שיתופי פעולה לרעיונותיו. מרקורי כוכב התקשורת שצמוד לשמש, מראה שלאיש יש גם כוח שכנוע מעולה כשהוא רוצה משהו, אבל השמש גם יוצרת זוית של מתח עם סטורן (בעיגול ירוק) הנוקשה שאחראי על נושאי מימסד וגבולות, מה שאומר שמתחת לפני השטח לאיש עלולה להיות בעייה מסויימת עם המימסד, ועם דרכים קונבנציונליות של עשייה: הוא רוצה לנהל את הדברים בדרך שלו, שלעיתים קרובות מתנגשת עם המקובל. הוא לומד את הדברים החשובים בכוחות עצמו, מאלתר כשצריך, ומגיע לתוצאות מצויינות –בדרך שלו.. לא מעט עשויים לכעוס עליו בגלל זה, אבל כאן – מבחן התוצאה הוא שקובע.

בדרך שלי – או בדרך שלי?..
אלמנט שמדגיש בדיוק את הנושא הזה נוכל לראות בצמידות המעניינת (בעגול כחול) בין מרס, כוכב היזמה והפעולה, לבין אורנוס כוכב השינויים. היא מראה על דרך פעולה שאינה שגרתית, והיא עלולה להיות רצופה ניתוקים ושינויים, חשיבה לא קונבנציונלית, ויכולת ליצור הפתעות ומצבים לא שגרתיים שמפתיעים את יריביו. האיש עשוי להיות לא קונבנציונלי גם בתפקיד הקונבנציונלי ביותר, והמצאות מרס במזל דגים מראה שהמעורבות הרגשית שלו בכל פעולה גבוהה במיוחד.

התמודדות לא קונבצניונליות
מול הצמידות הזו של מרס ואורנוס, נמצא בזוית של עימות כוכב סטורן (בעגול ירוק), הכוכב שאחראי על מימוש פוטנציאל, גבולות וחוקים. סטורן שמנסה להכריח את האיש לפעול בדרכו,מול מרס ואורנוס שמנסים להתבטא בדרך מקורית ובחשיבה מסוג אחר. העימותים האלה עם אנשים שחושבים אחרת, או עם מערכות נוקשות, הם חלק בלתי נפרד מדרכו של האיש, אלא שבניגוד לסוגים אחרים של עימותים – כאן האיש גם לוקח פיקוד ועושה את הדברים בדרך שלו מתא המפקד או המנהל, למרות הצד האינדיבידואליסטי שובר הגבולות שנמצא שם בפנים.

פרפקציוניזם ביצועי
הירח (מסומן בחץ כחול), שמסמל את הנפש כמו גם את המקום שבו מתבטאת השמש, ה'אני האמיתי', נמצא במזל בתולה הביצועיסטי. כאן אפשר לראות צד אחר של האיש, שעשוי על למידת הפרטים הקטנים, על דרכי הפעולה, ועל ההפקדה המכסימלית על דרך הביצוע של התכניות שלו או של אחרים. זוית הרמונית שיוצר הירח עם פלוטו, מראה שכשהוא רוצה משהו באמת – איכשהו יש לו מזל, והוא מצליח לממש את רצונותיו, למרות המכשולים שבדרך, ולמרות הקושי – גם בדרך שלו, כמו במקומות אחרים במפה.

התשוקה לפעולה
ונוס (מסומנת בחץ אדום), הכוכב שמייצג את הרגש והדברים שאנחנו נמצאים, נמצאת במזל אריה. זו ונוס דרמטית, שאוהבת לעשות הכל בגדול, ובעיקר – בסטייל. זוית הפעולה שלה עם כוכב פלוטו, מראה אולי על התבלין שהיה חסר במפה: התשוקה. היכולת לפעול מתוך תשוקה אמיתית של ווינר, שמצליח לעשות דברים ולשבור מסגרות כדי לפעול בדרך שלו, היא אולי הנשק הסודי של בעל המפה, ואיתה, עם התשוקה הזו, הוא באמת יכול לנצח כל מכשול, כשהוא רוצה.