תחזיות למנכ"לים

רמי לוי
רמי לוי   16.12.1955

בשנה האחרונה טייל פלוטו בשמים (ירוק במסגרת כחולה בצד המפה) על פני מרקורי כוכב התקשורת במפת הלידה של לוי. אין ספק שזו שנה מאוד משמעותית בחייו, והשנה הבאה תהיה משמעותית אף יותר, כשפלוטו יחזור ויתקדם במזל גדי: כאן יצטרך לוי לקבל כמה החלטות אסטרטגיות חשובות, בדבר אזורי הפעולה שלו, השותפים שלו, והדרכים שבהן יפעל. פלוטו על מרקורי עושה שינוי בדרך התקשורת שלנו, תקשורת עם העולם, עם אנשים קרובים ועם עצמנו, ומאפשר לנו לשנות גישה, ובעיקר – לדבר: לדבר על הפחדים שלנו, על הדברים שעד עכשיו החזקנו בבטן, ועל העתיד החצי מפחיד חצי ספונטני לפי המפה הזו, או כמו שסבתא שלי היתה אומרת – ספונטני מתוכן היטב. לוי יצטרך לבחור בין גישה מאוד ריכוזית שיש בבסיס מפת הלידה שלו, או גישה מתקשרת ושיתופית עם אנשים אחרים, ואזורי פעולה שונים מאשר הכיר. פלוטו יאפשר לו לבדוק חלקים אחרים באישיותו, חלקם נדיב וחלקם מאוד טריטוריאלי, אבל אין ספק שזו הולכת להיות שנה דינמית ואקטיבית מאוד בחייו של הסלף מייד מן הזה, וההחלטות שיתקבלו בסופה עשויות להיות מפתיעות ומרתקות במיוחד.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



רמי לוי - מפה אסטרולוגית

 

ניתוח המפה האסטרולוגית

אש, פלפל, ו.. הרבה אקשן
מבחינת יסודות, מפת הלידה של לוי אינה מאוזנת. 4 כוכבים ביסוד האש שעובד דרך פעולה, 3 ביסוד האדמה הפרקטי, 2 ביסוד המים הרגשי ורק אחד ביסוד האויר השכלתני, מראים לנו שעל פניו – האיש פועל תוך כדי תנועה, עם מינון גבוה של דינמיות, אש ופלפל, מה שאומר בגדול שהאיש אוהב כשדברים קורים ולא רק על הנייר, מת על אקשן, ושונא שעמום..

אש + מים = דרמה
האופק, מה שאנחנו מציגים כלפי חוץ, נמצא אצל לוי במזל עקרב הרגשי. זה אומר שהאיש אינו מראה כלפי חוץ את מה שבאמת קורה לו בפנים: פוקר פייס זו המלה, סודיות זו התוצאה, והמהלכים המפתיעים שהאיש הזה עושה הוא חלק מהמהלכים החשובים שרובם מתרחשים מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. לעומת זאת השמש, ה'אני האמיתי' של לוי, נמצאת במזל קשת המוחצן, ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת (השנים מסומנים יחד בעגול צהוב).

הקונפליקט בין מה שקורה בפנים לבין מה שרואים בחוץ, הוא חלק מהדרמה שיש בחייו של האיש, ומהקונפליקט בין מה שהוא באמת מראה, לבין מה שבאמת באמת קורה. השמש ביסוד האש, האופק ביסוד המים, וכמו שאנחנו יודעים, כשהשנים האלה נפגשים – מתחוללת דרמה.. במקרה של לוי, הדרמה הזו בדרך כלל עובדת לטובתו, עם מינון גבוה של חישובים מצד אחד,והחלטות אמוציונאליות מצד שני.

פלוטו מלך העולם
בראש המפה נוכל למצוא את כוכב פלוטו, שליט האופק. זהו מיקום מצוין, שמראה שמראה על אגו מפותח, על גאוה גדולה של לוי בעצמו באשר הוא, וצורך להראות לכולם איזה נחמד/מוכשר/עוצמתי הוא, אך לא ממקום גאוותן אלא ממקום תמים של ילד, שמראה את הצעצועים שלו. צמידות בין פלוטו לבין יופיטר (השנים מסומנים בעגול אדום) שהוא גם שליט השמש ומרקורי, מראה על קשר נדיר בין שליט האופק ושליט השמש, ושניהם – בבית הקריירה. המיקום הזה עוצמתי במיוחד, כיון שהוא גם מראה על היכולת להראות לעולם את עצמך כפי שאתה, בלי משחקים והעמדת פנים כשאתה נלחם על הדברים החשובים לך, ולזכות בנקודות בדיוק בגלל הנקודה הזו: אי העמדת פנים.

(הקונפליקט בין הפנים לחוץ שדיברתי עליו קודם מראה היכן מתרחשים המהלכים העיקריים, אבל הוא לא עוסק בהסתרת ה'אני' אלא בצד אחר שלו, זה שבודק את הנתונים, ומקבל את ההחלטות).

כסף, רכוש, והמלה 'שלי'
שלושת המלים שמציינות את ראש הפרק הזה, הן הנושאים של הבית השני באסטרולוגיה. במפת הלידה של לוי, זה הבית העמוס ביותר, ושם נוכל למצוא את רוב הכוכבים האישיים שלו, ואולי גם חלק מההסברים בדבר פעולותיו של האיש. השמש, ה'אני האמיתי', מרקורי כוכב התקשורת, הירח שמתרגם את אור השמש למעשים, וונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולנתינה (השנים מסומנים בעגול ירוק) – כל אלה נמצאים כאן, בגודש בלתי מצוי, שמסביר חלק מלהיטותו של האיש לרכוש ולנכס לו עסקים ורכוש ולהפוך אותם ל'שלו'. בית 2 מדבר על הבטחון שאנו זקוקים לו, רגשי או חומרי, וכשהוא עמוס – על צורך חזק בבטחון הזה, והפיכתו גם לציר פעולה בסיסי בהתנהלותו בחייו.



ירח וונוס רוכבים על גדי
הכוכבים הרגשיים במפה, ירח שמסמל את הדיאלוג הרגשי עם העולם וונוס המעניקה מעצמה, נמצאים במזל גדי הנוקשה. זה מראה על רקע רגשי לא קל, תחושת בדידות בגילאים צעירים, הסתפקות במועט – חומרית או רגשית – וצורך חזק בבטחון רגשי, כמו גם יכולת להעניק אותו למי שאיתו. אלה ונוס וירח קשוחים במיוחד, שתמיד יעזרו לאיש ליפול על הרגלים, ויוציאו אותו בעזרת ראיית עולם מפוקחת ומעשית כמעט מכל צרה. הבעייה של השנים האלה – היכולת לקבל, לא לתת. לקבל אהבה – לא קל: הרבה יותר פשוט לקבל הערכה, שכן כאן – אתה יודע בדיוק היכן אתה עומד, ומה עשית כדי לקבל את ההערכה הזו. תנו לי עובדות, אומרים השנים האלה, ולא הצהרת כוונות. במקרה של לוי, זה בהחלט עובד לטובתו, ואולי משום כך גם הצורך בבטחון רגשי אמיתי לא נגמר גם כשכלפי חוץ הוא כבר אמור להיות מספק בהחלט, ויותר מזה.

מרס ונפטון בפנים – וסטורן בחוץ..
סטורן (מסומן בחץ אדום) הנוקשה והרעב, שליט מזל גדי שבו נוכל למצוא את הכוכבים הרגשיים ירח וונוס במפת הלידה של לוי, נמצא בבית הראשון, המוקרן כלפי העולם. זהו מיקום שמראה על צורך במיקוד מכסימלי של הרגשות לכוונים פרקטיים בשטח, ושל יכולת להפוך אותם למנוף חזק לעשייה, כשהמלה הבסיסית היא – רעב. רעב גדול לעובדות, למעשים, למימוש בשטח של הבית השני שקשור כאמור לנושאי בטחון, וצורך עצום לבסס עובדות בשטח ולהראות אותן לעולם, כאומר: האיש הזה נמצא כאן. כאן נוכל לראות נוכחות חזקה, כשרק מתחזקת כשהבית השני פעיל במיוחד, והנציג שלו בבית הראשון הוא הדגל שמתנוסס על כל זאת בגאון... אבל מאחורי הקלעים, נוכל למצוא את מרס (מסומן בחץ כחול), שמייצג את הדרייב והעשייה האמיתית שלנו. מרס במזל עקרב מראה שוב, כמו האופק, שהדברים העיקריים מתרחשים מאחורי הקלעים, ויש שם הרבה עבודת עומק, התבוננות משמעותית, ואחרי כל זה – הישגיות עצומה, שלא קבלה לגיטימציה בגילאים מסויימים, אלא נעשתה ונלמדה באופן אישי ובשטח עצמו. סלף מייד מן – כך אפשר לקרוא לצירוף של השנים האלה: מרס בפנים וסטורן בחוץ, הם שני צדדים של אותה מטבע: השאלה רק מה מראים לעולם, ובאופן שיכול רק לקדם דברים, ולא לפגוע בהתנהלות האמיתית שלהם, שהיא כאמור מאחורי הקלעים.


על כיבוש - ונתינה
הכוכב השני שנמצא כאן, מאחורי הקלעים, הוא נפטון (מסומן בחץ ירוק) הרגשי. זהו מיקום לא פרקטי במיוחד, אלא להיפך: אידיאליסטי במהותו, אפילו פילנתרופי משהו. נפטון הרגשי הזה רוצה לתת מעצמו, והזוית שהוא יוצר עם ונוס הרגשית מראה על צד פילנתרופי אמיתי שקשור לנתינה, ומאוד מרכך את העוצמה הגדיית שיש לונוס ולירח במזל גדי, ומעניק ללוי אפשרות נפלאה להעניק מעצמו, וכך להרגיש שלם: הוא גם לוקח – וזו בבסיסה אכן מפה של איש שכובש ומנכס לעצמו – וגם נותן.. חשוב להדגיש שהמדובר לא על גחמות של רגע, אלא על מערכת שאכן בבסיסה בנויה על שני הערכים והמקומות האלה באופן בסיסי.

חשיבה מקורית
כוכב אורנוס (בעגול שחור) יוצר הרבה זויות במפה הזו, ומראה על אותו משהו נוסף שיש ללוי: חשיבה מקורית, ויזמות אותנטיות. זויות של מתח בין אורנוס התזזיתי וחסר הסבלנות לבין כוכב מרקורי, מרס, נפטון וסטורן, מראה על חוסר שקט בסיסי שיש לאיש, כמו גם צורך לקצר תהליכים באופן משמעותי, לגשת ישר לעניין כפי שהוא, לא למרוח דברים, ובעיקר – לעשות. אורנוס מביא איתו חשיבה מקורית, יכולת לפרוץ דרכים במקומות שנחשבים קשים במיוחד, ובעיקר גישה אותנטית ושונה מגישות אחרות, שבה אלמנט ההפתעה – אלמנט אורני פר סה – משמעותי ביותר, והוא מדגיש את היכולת לעשות דברים קצת אחרת, בגישה שונה ויצירתית במיוחד.