תחזיות למנכ"לים

גידי מרק
גידי מרק   19.02.1956

מקבץ הכוכבים (מסומנים בעגול ירוק בתחתית המפה) הכולל את יופיטר כיון ואורנוס יעלו בשנה הקרובה הן על השמש והן על הירח במפת הלידה של מרק, אלמנטים שמראים על התרחבות גם בתחומים שבהם הוא עוסק כעת וגם לתחומים חדשים, הכוללים נסיעות, אזורי פעולה מעבר לים, וחשיבה מקורית שמחברת בין כולם. השנה הבאה הולכת להיות ללא ספק השנה של גידי מרק, עם מקבץ גדול במיוחד של אפשרויות חדשות, חלקם עדיין לא ידוע, שהתחילו בעצם בסוף השנה הקודמת: כל מה שנותר זה רק להרים את הכפפה, ולהעז – ובגדול!

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



גידי מרק- מפה אסטרולוגית

 
ניתוח המפה האסטרולוגית

 

שאיפה לאיזון
מפת הלידה של גידי מרק מראה על איזון בסיסי: שלושה כוכבים נמצאים ביסוד האדמה הפרקטי, שנים ביסוד האש האקטיבי, שלושה ביסוד האויר השכלתני, ושנים ביסוד המים הרגשי מראים על יכולת בסיסית לאזן בין מרכיבי פעולה שונים, ולשתף ביניהם כדי ליצור משהו חדש ושלם.

יכולת ניהולית וארגונית
כוכב שבתאי (מסומן בעגול אדום) שנמצא בבית הראשון, המסמל את הפרזנטציה והנוכחות כלפי העולם, ביחד עם כוכב מרס במזל גדי שגם הוא נמצא שם, מסמל יכולת ניהולית ברמה גבוהה, כמו גם יכולת ארגונית יוצאת דופן, מה גם שהשנים יוצרים זויות הרמוניות הן לפלוטו (מסומן בחץ אדום) העוצמתי, וסטורן יוצר זוית מעשית למרקורי כוכב התקשורת, זוית שמסמלת יכולת שכנוע גבוהה, גיוס אנשים מתאימים לפרוקייטים שהוא אחראי להם, ושתופי פעולה עם האנשים שיכולים לקדם את היזמות שחשובות לו.

מוסדות וארגונים
האופק של מרק הוא במזל קשת, מזל שבאופן טבעי קשור להרחבת אופקים, ובאופן הקלאסי לשני תחומים: לימודים, ונסיעות. קשרים עם ח'ול חשובים למדי עם אופק שכזה, כמו גם צורך לא קטן בנסיעות ומרחבים,פיזיים ומנטליים. מיקומו של יופיטר (מסומן בעגול כחול) שליט האופק בבית ה 11, הופך את המקום שבו מתבטא האופק למקום חברתי בעיקרו, שבנוי על נסיעות, טיולים, והרחבת אופקים. בין אם המדובר בחברת נסיעות גדולה, אוניברסיטה, לימודים ארוכי טווח או הרחבת אופקים באמצעים אחרים – הצירוף הזה, הקשור בעיקר למוסדות וארגונים מסוגים שונים או הקמת חברה שעוסקת בנושאים אלה ביחד או לחוד, מומלץ במיוחד.

פרוייקטים חובקי עולם
במפה של מרק נוכל למצוא צמידות מעניינת (מסומנת בעגול ירוק) בין השמש – ה'אני האמיתי' – שמראה על אדם בעל אופקים רחבים וראיית עולם ליברלית וחברתית שנמצאת בסוף מזל דלי, לבין הירח הרגשי והעדין בתחילת מזל דגים, המסמל את הנפש, והדיאלוג עם העולם. זהו אדם שרואה נכון מבחינה חברתית אך גם רגיש מספיק כדי ליישם את סוג ההסתכלות הזה בשטח – ושניהם נמצאים של עימות מול פלוטו העוצמתי והיצרי שממול. הזוית הזו מראה על אפשרויות של ניהול עוצמתי וארוך טווח מול גופים גדולים, שילוב מטרות הקשורות לכוח אדם ולעשייה בשטח באופן מוצלח, וראייה חכמה של הדברים מכמה זויות שונות, שפות שונות, וגישות שונות.

תקשורת מקורית
מרקורי (מסומן בחץ כחול) כוכב התקשורת נמצא במזל דלי האינטליגנטי, ושולח זוית עימות לכוכב אורנוס התזזיתי שממול. הזוית הזו מראה על קליטה מהירה מאוד של כל נושא, חשיבה מקורית ויצירתית, ומתן תשובות ופתרונות יצירתיים מהירים לכל בעייה שעולה על פני השטח. הזוית הזו היא מעין 'פריסקופ' שקולטת את כל מה שקורה, ומגיבה במהירות הבזק, בעיקר לרעיונות יצירתיים מסוגים שונים.

מעורבות חברתית
ונוס הרגשית (מסומנת בחץ ירוק) נמצאת גם היא במזל דלי, ומסמלת צורך במעורבות חברתית ברמה גבוהה, עד כדי זיהוי מטרות חברתיות עם מטרותיו האישיות שלו. זוית פעולה שיוצרת ונוס לכוכב נפטון (מסומן בעגול אפור) מראה על גישה רומנטית לגבי המעורבות הזו, לפעמים עד כדי איבוד מטרותיו האישיות בתוכה. בין אם המדובר בגישה פטריוטית, סוציאלית או חברתית – האיש פשוט אכפתי, והמעורבות שלו גבוהה בעיקר במה שהוא עושה. קשה לו לעשות דברים שאינו מעורב בהם, ובמקרה הזה – לא להיות מעורב חברתית.