תחזיות למנכ"לים

איציק וייץ
איציק וייץ   10.09.1952

אחרי שנתיים דורשניות מאוד ולא קלות שבהן שהה סטורן במזל בתולה, הוא עובר סוף סוף למזל מאזניים באוקטובר, וחלק מהלחצים במפת הלידה של וייץ ישתחררו בהדרגה. בגדול, זה אמור להיות מעבר לשלב אחר, שעיקרו – הרחבת הפעילות לתחומים אחרים, ואזורי פעולה לא מוכרים. סטורן יעלה בתחילת השנה הבאה על ונוס במפת הלידה של וייץ, ויתכן ודווקא אז תגיע לה תקופה שתדרוש מכסימום פעילות וזמן, פיזית ורגשית. השנה הזו ככלל תהיה דורשנית מאוד, בעיקר כי אזורי הפעולה השונים ידרשו מעורבות שונה, וגישה שונה: הדגש יהיה יותר על אנשים ותקשורת, אלמנט שיאפשר לוייץ להיות במיטבו עם סוג שונה של היערכות. לקראת סוף 2010 יצור גם פלוטו זוית פעולה לונוס, וזה יהיה זמן של העברת הילוך, ומשחק בגדול. כאן תדרש כבר היערכות כבדה ורצינית יותר, ויתכן שהמחיר יהיה לא קל, אבל בהחלט כדאי.. זו מפה של איש שמתקדם באופן עצמאי ותוך כדי תנועה גם לומד ומיישם: השנתיים הקרובות ידרשו את כל תשומת הלב האפשרית לשם כך, ובגדול.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>



איציק וייץ- מפה אסטרולוגית

 
ניתוח המפה האסטרולוגית

 

שט באויר
ההסתכלות הראשונה במפת הלידה של איציק ווייץ, מצביעה על גודש בכוכבים ביסוד האויר השכלתני והאינטלקטואלי, 4 במספר, שנים ביסוד האש האקטיבי, שנים ביסוד האדמה הפרקטי, ואחד ביסוד המים הרגשי. גודש אוורירי שכזה מראה על יכולת הרחקה והתבוננות כדי לראות את כל התמונה, ולהגיע למסקנות לפני כל פעולה. עוד נמצא את זה גם במקומות אחרים במפה.

גמישות, מינוף, וחזון
בדרך כלל אינני מדבר על קבוצות פעולה, שהן שלוש במספר: קרדינלים, יוצרי אנרגיה, משתנים – מעבירי אנרגיה, וקבועים – מקבלי אנרגיה. גם זו דרך להבין את מהות פעולתו של הקוד הרגשי של אדם, אבל במפה הזו אינני יכול להתעלם ממספרם הגדול יחסים של כוכבים שנמצאים בקבוצת המשתנים והקרדינליים: 4 בכל אחת, ורק שנים בקבוצת הקבועים. בגדול זה אומר שהאיש מצוין ביצירת רעיונות ויזמות מצד אחד, וביכולת שלו למנף את הרעיונות שלו ולמכור אותם בצורה מוצלחת. הצד הפרקטי, כלומר היכולת שלו עצמו להפוך את זה למשהו מעשי בשטח, כבר תלויה באנשים אחרים שאיתם הוא עובד, או מנהל: כל זמן שיקשיבו לו ולחזון שלו, זה יעבוד.

יכולת הסתגלות
השמש – מסומנת בחץ אדום - נמצאת במזל בתולה הפרקטי, והירח – מסומן בעגול אדום - במזל תאומים האוורירי, ושניהם נמצאים ביסוד המשתנים, אלמנט שמצביע על יכולת גבוהה של הסתכלות לשינויים, קריאת המפה כמה צעדים לפני אחרים, ויכולת להתאים את עצמו או את היזמות שלו לשינויים בזמן אמת, עם אצבע רגישה על ההדק. זוית פעולה בין השנים האלה מראה על חוסר שקט פנימי, ועל צורך חזק לשנות ולהשתנות, למנף ולמכור, ולהזיז דברים שוב ושוב. את האלמנט הזה נראה בעוד מקום במפה, ונבין שלאיש הזה פשוט קשה לישון בלילה עם הראש שלא מפסיק לעבוד..

התלהבות והתרגשות
מרס – מסומן בעגול אדום- , אותו כוכב שמסמל את הצד הגברי שלנו ואת המקום שקשור לדרייב ועשייה, נמצא במזל קשת, וביסוד האש המתלהב ומתרגש בקלות. זהו מרס שדורש ריגושים ופלפל בכל נושא כדי שיתלהב באמת, ואתגרים גדולים באמת – לעיתים גם כאלה שנראים גדולים מדי – עושים לו את זה. ממש ממול, בזוית של עימות, נוכל למצוא ילד מתלהב אחר – את הירח במזל תאומים. הירח, הנפש, מסמל את המקום שבו אורה של השמש במפה בא לידי ביטוי ומתממש ביומיום, ובמזל תאומים הוא כמו ילד, שואף ללמוד ולחקור את כל מה שאינו מכיר, לאסוף אליו עוד הרבה מאוד אינפורמציה, ו..לספר עליה לחבר'ה. זהו מיקום נפלא לאיש מכירות או ליזם שזקוק למשקיעים, בעוד למרס שממול יש את החזון בגדול: אלא שהמרס הזה זקוק לים של אדרנלין סביבו, והוא עלול לפעול באופן אימפולסיבי ופזיז לעיתים כשהוא רוצה משהו. וכך יורה לעצמו – ולירח הילדי הזה שממול – ברגל..

בגרות, שליטה ו..איפוק
הצד השני של ההתלהבות הילדית שיש במרס ובירח, מאוזן על ידי הצמידות שבין ונוס וסטורן – מוקפים בעגול ירוק – במזל מאזניים. ונוס שאחראית על מה שאנחנו אוהבים ועל הדיאלוג הרגשי ביחסים, אוהבת אנשים וזקוקה להם מאוד, אבל הצמידות עם סטורן הנוקשה מלמדת אותה כבר מגיל צעיר שלא משתלם לא להיות פרקטי, ולכן הקסם האישי הזה שיש בה מנוצל למטרות מעשיות, ובצורה הטובה ביותר שיש, אם כי לעיתים על חשבון קרבה ורגשות עדינים יותר. יתכן ונוכל לומר שזו זוית וורקוהולית, שגורמת לאדם לעבוד שעות נוספות כדי להשביע רצון את השופט הפנימי החמור הזה בפנים שאף פעם לא ממש מרוצה, עם מינון ביקורתי מאוד, לעיתים על גבול הפרפקציוניזם. ברם אולם ונוס וסטורן כאן מאזנים את המרס והירח, וגורמים להתלהבות של השנים ההם להיות מתורגמים לעובדות בשטח בידי שני הבוגרים בחבורה..

אקשן – והרבה
יש הרבה זויות פעולה במפה הזו, אלמנט שמראה שהאיש אכן אינו שוקט על שמריו. זוית פעולה שכזו נוכל למצוא בין מרקורי – מסומן בחץ כחול - כוכב התקשורת לבין הירח, זוית שמביאה איתה צורך חזק לבטא רגשות במלים, ולהפוך את המלים האלה לכושר שכנוע חזק, וליכולת לגרום לדברים לקרות דרך השיחה. זוית פעולה נוספת – בין השמש למרס, זוית שמגבירה את חוסר השקט הפיזי: האיש חייב הרבה תנועה, הרבה פעילות פיזית, קצת ספורט, חדר כושר, ו..נסיעות. זוית פעולה נוספת נמצא בין מרס למרקורי: זו זוית שמביאה איתה התלהבות מרעיונות חדשים וכושר שכנוע, אבל גם קושי להפריד את הרעיון עצמו מהאיש, ולקיחת כל גרוי באופן אישי מאוד, לעיתים אישי מדי, אלמנט שעלול להביא איתו גם לא מעט ויכוחים.. בקיצור, אקשן לא חסר במפה הזו, והרבה ממנו.