מזל טלה מזל טלה - ילידי 21.03 - 20.04

יסוד – אש. פעולה אימפולסיבית המונעת על ידי ריגושים, התלהבות, וחשיבה טריטוריאלית.

קבוצת פעולה – קרדינל: יוצר אנרגיה. יוצר אנרגיית אש של פעולה ועשייה יש מאין, כפועל יוצא של תפיסת עולם אקטיבית שמבוססת על כיבוש מוקדי כוח, ושליטה בהם.

אפיון פעילות – דומיננטי ביסוד האש: מושך לפעולה ולעשייה מיידים של כאן ועכשיו, תוך הפעלת מכסימום כוח על פני מרחב זמן קצר ככל האפשר.

אופי –זהו אדם שהעולם תופס כיזם, כאדם בעל גישה מאוד עצמאית לחיים, אגוצנטרי, מתמקד בעיקר ברצונותיו שלו ולא של הזולת, לא קשוב לאחרים, מהיר, אימפולסיבי, זקוק לסיפוקים מיידיים, זקוק להרבה פעילות פיזית, גישה לוחמנית לחיים שגורמת לו להתקדם תוך כדי עימותים, לפעמים ילדותי בתגובותיו, מגיב פעמים רבות במהירות רבה ובלי לחשוב ו'יורה' מהמותן, גישה הדוגלת במיקוד של כל המשאבים לטווחים קצרים, מתקשה להקשיב לאחרים, הרבה התחלות ומעט המשכים יחסית, נשימה קצרה, מהיר חימה, כעסן, נדיב, מקסים.

תפקוד – מנהיג, סוליסט, חשיבה עצמאית, צנטרליסטי-ריכוזי. ראש גדול, טוב בהשקעה ממוקדת לטווחים קצרים, זקוק להערכה.

עבודה בצוות – רק בתנאי שיהיה ראש הצוות, או אחד מאלה שיקבעו את קו הפעולה. אולי אחראי על תחום מסוים בצוות. לא קל בקבלת מרות.

מוטו: על הדברים שחשובים לך – צריך להלחם.

ברבעון הקרוב:
ביוני - מערכת קבלת ההחלטות אינה במיטבה, ולחצים שונים עלולים להביא איתם שיקול דעת גרוע. בזבוזי כספים, הוצאות גדולות, והתמודדות לא מוצלחת עם משאבים. חשוב להתייעץ לפני כל פעולה. מה 12 ליולי – התקשורת משתפרת, ואיתה גם היכולת לשחרר לחצים, ולפעול באופן אקטיבי ודינמי. חשוב להזהר שלא להסתכסך עם אחרים. מה 26 לאוגוסט עד סוף ספטמבר – הצד הביתי מודגש במיוחד, והמעורבות הרגשית מקשה על קבלת החלטות אובייקטיביות. זהירות. חשוב לנסות לראות ולפעול באובייקטיביות, ובעזרת אחרים, ולא לבד. זמן מצוין להשיג סיוע לרעיונות וליזמות שלכם.

כוכבים ביסוד האדמה הפרקטי, 4 כוכבים ביסוד האש הקשור לפעולה,1 ביסוד המים הקשור לרגשות, ושום כוכב ביסוד האויר הקשור לאינטלקט ולהתבוננות -מפה מעניינת לכל הדעות, שבה חוסר המעורבות הרגשית או יכולת ההתבוננות בולטים לעין. האלמנט הזה כשלעצמו יוצא דופן במקצת, שכן קיצוניות שכזו אינה שכיחה, ולמעשה אפילו די נדירה, לפחות במפות הלידה שאני פגשתי, ופגשתי לא מעט. נתחיל מהשמש, מיקוד הדברים. השמש - מסומנת בחץ אדום – נמצאת כאן ביסוד האדמה, במזל גדי השאפתן, והזוית שמאפיינת אותה - ואולי גם צובעת את המפה כולה, בעקיפין - היא זוית ייחודית של מתח בינה, לבין כוכב פלוטו - מסומן בחץ ירוק - היצרי. זוית שכזו מביאה איתה שאפתנות בלתי פוסקת, חוסר שקט פנימי, ופה ושם גם יצריות חזקה במיוחד, כמו שאנו יכולים למצוא פעמים רבות בזויות פעולה בין השמש - הגוף הפיזי שלנו - לבין פלוטו החושני והיצרי. כדי להשלים את תמונת היצריות הזו, נוכל למצוא גם את כוכב מרס - מסומן בחץ שחור -המסמל במפה של גבר את סוג הדרייב שלו ומנעד היצריות במזל עקרב, שעליו שולט פלוטו, ובזוית של עימות לאורנוס - מסומן בחץ חום - כוכב הניתוקים והשינויים. בעוד מרס במזל עקרב זקוק לעומק ולקרבה, הרי שזוית העימות שלו עם כוכב אורנוס עלולה להביא איתה תחושות של ניכור ובדידות.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>