מזל שור מזל שור - ילידי 21.04 - 20.05

יסוד – אדמה: צורך במימוש רעיונות ויזמות והפיכתם לעובדות בשטח. התמקדות במבחן התוצאה.

קבוצת פעולה – קבוע: מקבל אנרגיה. מזרים אליו כוונות ופעולות והופך אותן למעשים ולחומר. הרגלים קבועים של עבודה וחשיבה שקשה לסטות מהם, שונא שינויים מכל סוג, זקוק לקביעות ולתחושת בטחון.

איפיון פעילות – פסיבי ביסוד האדמה: מושך לקיבוע מצבים, להפיכת סיטואציות נקודתיות להרגלים קבועים ודרכי פעולה, תוך מימוש פוטנציאל בכל דרך אפשרית, ללא לקיחת יזמה.

אופי - אוהב שקט ושלווה, זקוק לבטחון בדרך הפעולה ובחשבון הבנק, מתעב עימותים ולכן צובר כעסים ולאורך זמן עלול להתפרץ ובגדול. חושב פעמיים לפני כל תגובה, מדבר לאט, לא מבזבז אנרגיה על דברים שאינם תכליתיים. בעיקרון זהו אדם מופנם שהעולם נוטה לתפוס כאדם מיושב יחסית, פרקטי, מתמקד בעובדות, בעל גישה מעשית לחומר ולפעמים גם חומרנית, עם שמרנות בגישה ובדיאלוג עם העולם. עשוי להעדיף את הקיים על פני מה שעתידי ולא בטוח, הרגלים קבועים, אהבת נוחות ופינוקים, קשר חזק לנושאי הזנה ואכילה, צורך בקרקע יציבה מתחת לרגלים, תפיסה איטית יחסית, לעיתים מקובע בדעות ובסטיגמות, זקוק להרבה מגע פיזי, מתמקד בכאן בעכשיו ובעובדות בשטח, ולא בחלומות בהקיץ, אוהב חפצי מותרות, נקשר לרכוש ולחפצים, פרקטי מצד אחד – ורומנטי מאוד בתוך תוכו.

תפקוד – טוב בהשקעה לטווח ארוך, פרקטי, אפשר לסמוך עליו, ממוקד. ביצועיסט, זקוק להנחייה ולכוון, בונה תשתיות, מממש פוטנציאליים חומריים, עוסק בקרקע שמתחת לרגלים.

עבודה בצוות – טובה. אחראי, מסור, יעיל, ובעיקר מעשי. מספק את הסחורה. לא מהיר אבל יסודי. איש תשתית, אפשר לסמוך עליו,

מוטו : מי שמזיע – מגיע.

ברבעון הקרוב:
מה 3 ליולי – התחום הכלכלי משתפר, נושאי חומר וכספים על הפרק, ואפשר לקבל פרגון וסיוע, זמן טוב לקדם רעיונות ויזמות חדשות, אבל חשוב להזהר מאופטימיות יתר: דברים לא יקרו מעצמם, ללא יזמה אישית.
מה 1 עד ה 27 לאוגוסט - תקשורת משופרת, יכולת לקדם עניינים ולפעול עם אנשים אחרים למטרות משותפות, ולא לבד.
מה 28 לאוגוסט עד ה 20 לספטמבר – נושאי בית ומשפחה על הפרק. להנמיך מינון של פעילות עסקית, להשקיע יותר בבית ובסביבתו, ולתכנן מהלכים קדימה. מה 21 לספטמבר – להעביר הילוך, להשקיע בחשיבה לטווח ארוך.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>