מזל סרטן מזל סרטן - ילידי 22.06 - 22.07

יסוד - מים. גישה רגשית ואישית, צורך בבטחון רגשי רב, אינטואיציה ותחושות בטן, יכולת הכלה וביטוי רגשי.

קבוצת פעולה – קרדינל: יוצר אנרגיה. בעיקר במונחים ומושגים רגשיים. ביסוד המים - יצירת הנעה רגשית לפעולה הקשורה לבנייה, בטחון, משפחה, וקבוצת פעולה בסיסית שמגנה ועוטפת את הפרט.

איפיון פעילות – יצירת מערכים ביתיים מוגנים, התייחסות אישית ומשפחתית, הפיכת מעגלים חברתיים למשפחתיים ואינטימיים, אוירה ביתית, חמה ואוהבת הן כדרך פעולה והן במקום העבודה, כהגנה בפני העולם שבחוץ.

אופי - אדם סגור יחסית, ביתי ומשפחתי מאוד, אוהב לארח ולהתארח, בעל גישה אמהית וצורך לפנק ולתת לאחרים תחושה של בית, מכיל רגשות של אחרים בקלות לעיתים גם על חשבונו, רגישות גבוהה לכל גירוי כולל רגישות פיזית גבוהה, מעורבות רגשית גבוהה ולקיחת כל דבר באופן אישי, צורך בהרבה בטחון מהסביבה, פגיעות ורגישות יתר. לעיתים - הסתגרות כדי לשמור על עצמו. הכסף מהווה נושא חשוב בכל מה שקשור לבטחון אישי, אגירה, שמירה, הגנת יתר על אחרים, דיאלוג משמעותי עם דמות האם, צד נשי ורגשי מודגש עם דמיון מפותח, נוסטלגי, קשור לעבר.

תפקוד – ראש גדול, סודי ודיסקרטי, צנטרליסט, תכנון לטווח ארוך, חשיבה מעשית, טוב בבניית מערכות סגורות לאורך זמן, יכולת הכלה של רגשות הזולת, ראש גדול, יכולת מיקוד גבוהה, תפיסה רגשית של מצבים מבניים. זקוק לבטחון רגשי במינון גבוה ויודע גם להעניק אותו, לוקח את הכל באופן אישי ורגשי, זקוק לשקט והרמוניה מבחינת יחסי עבודה ולתחושה משפחתית.

עבודה בצוות – מצוינת כשהוא מהווה ראש הצוות, או חלק חשוב ממערכת קבלת ההחלטות. טוב בחשיבה לטווח ארוך, ביכולת לראות את הצרכים הרגשיים של המערכת, מתקשה בפעולה ומסתגר כשחש לא רצוי או לא מערך. זקוק לתחושת בית בעבודה, ולקשר רגשי טוב עם חברי הצוות.

מוטו : אין, אין כמו הבית..

ברבעון הקרוב:
מה 21 עד ה 23 ליוני – הרבה עשייה, כוח ואנרגיה – נצלו את המומנטום להתחלות חדשות, ובכל התחומים. מה 1 ליולי עד ה 26 ליולי – תקופה נעימה עם מינון גבוה יחסית של פרגון וסיוע. זמן מצוין להשקעה במערכות היחסים שלכם. מה 28 לאוגוסט עד סוף ספטמבר- תקופה מאוד אסרטיבית, שבה כדאי לפגוש יזמות חדשות ואתגרים גדולים, ולהתמודד עם כל מה שלא התמודדתם איתו בחדשים שקדמו. במקביל – זמן טוב לטפול שורש בכל מה שקשור לתחום הכספי והכלכלי, ולבניית סדר עדיפויות חדש ויעיל יותר.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>