מזל אריה מזל אריה - ילידי 23.07 - 22.08

יסוד – אש. פעולה אימפולסיבית המונעת על ידי ריגושים, התלהבות, וחשיבה טריטוריאלית.

קבוצת פעולה – קבוע: מקבל אנרגיה. יכולת מימוש תכניות ופעולות לעשייה בשטח, וביסוד האש – בנוי להפקה ולהתמודדות סמכותית עם אתגרים גדולים.

איפיון פעילות – לקיחת פיקוד על תהליכים סביבתיים, לקיחת אחריות במינון גבוה על אנשים אחרים, נסיון לקבוע דרכי פעולה של הסביבה ושל אחרים ולעמוד במרכז הפעילות, קושי בהאצלת סמכויות, גישה סמכותית ושתלטנית.

אופי - צורך חזק להיות במרכז, כבוד עצמי, נוכחות חזקה ומרשימה, מייצג את האב ואבהות בכלל, צורך בשליטה, סמכותיות, ויטליות חזקה. צורך בחזון רחב, הסתכלות לטווח ארוך, כבוד והערכה, פיקוד, שתלטנות. נדיבות, גישה אריסטוקרטית, ייצוגיות, הופעה סטייליסטית, בעל הרגלים קבועים שקשה לשנות, עקרונות מוגדרים שנלחם עליהם, גבולות, צורך בדיסטנס, תיאטרלי ודרמטי.

תפקוד – עמידה במוקדי הנהגה מכל הסוגים וקביעת הטון וכוון הפעולה, צורך בכבוד ובמחיאות כפייים, צנטרליסט, יעיל, ממוקד, ראייה רחבה, כושר ניהולי, ראש גדול. נלחם בעיקר על עצמו, מעמדו, והאדרת שמו וכוחו. יכול להפוך את האנרגיה שברשותו למקור עצום של הזנה אישית, פעולה, כבוד, ויצירת מרחב אישי גדול הנהנה ממצוי פוטנציאל מכסימלי בנושאי יזמה והפקה של אירועים ואתגרים בכל קנה מידה, בדרך כלל הפקה של עצמו, וכל מה שקשור אליו.

עבודה בצוות – מצוין בעיקר בתפקידי ניהול, או אחראי על תחום מסוים. כחלק מצוות יעשה חיל, אם יהיו אפשרויות קידום. פחות מוצלח כשכיר, יכולת ארגון, ראיית כל התמונה,

מוטו : באתי, ניצחתי, הוכחתי!

ברבעון הקרוב:
עד ה 20 ליוני: תקשורת טובה עם מוסדות וארגונים, שתופי פעולה פורים, הרחבת המעגל החברתי. מה 21 ליוני עד ה 23 ליולי – הרגשות משחקים תפקיד מרכזי, הרבה פעילות מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים יותר מאשר לפעילות מוחצנת ועשייה בשטח. מה 24 ליולי עד ה 22 לאוגוסט – זמן האיכות: הרבה מרץ ואנרגיה לעשייה, דיאלוג משופר עם העולם, יכולת משופרת לקידום רעיונות ויזמות, קביעת עובדות בשטח. מה 23 לאוגוסט עד ה 23 לספטמבר: השקעה רבה יותר בתחום הכלכלי, יזמות חדשות ומעניינות, שינוי סדרי עדיפויות, וחזרה לקרקע מוצקה.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>