מזל בתולה מזל בתולה - ילידי 23.08 - 22.09

יסוד – אדמה. צורך במימוש רעיונות ויזמות והפיכתם לעובדות בשטח. התמקדות במבחן התוצאה.

קבוצת פעולה – משתנה: מעביר אנרגיה. יכולת העברת נתונים ואינפורמציה, גמישות, יכולת השתנות לפי הסיטואציה והתנאים. ביסוד האדמה – יכולת השתנות מעשית, שינוי סדרי עדיפויות פרקטיים ושדרוגם בשטח.

איפיון פעילות – שיפור ושדרוג הקיים בכל התחומים: מעשית, בריאותית, טיפולית. יכולת עבודה עם פרטים – ארגון, איסוף והעברת נתונים.

אופי - גישה פרגמאטית לחיים, אוהב לעזור, עיסוק בבריאות שלו או של אחרים, פרפקציוניזם, יושר אישי, יכולת ביטוי בכתב, גמישות מחשבתית, צורך בפעילות פיזית במינון גבוה, צורך במטלות מוגדרות כדי להיות במיטבו, מעדיף להסתגל לקיים מאשר ליזום פעילות חדשה, לעיתים ציני וביקורתי.

תפקוד – זקוק לחזון למנהיג, ולמסגרת פעולה מוגדרת היטב. פרפקציוניסט, מעניק שירותים, טיפולי, ביקורתי, דורש מעצמו, דרישת מצוינות.

עבודה בצוות – מעולה, בתנאי שהוא לא ראש הצוות, מכסימום כראש צוות טכני. מצוין כשכיר וכמבצע - פחות מוצלח כעצמאי או כמנהל. מספק את הסחורה, אמין, יסודי, לעיתים וורקוהוליק, עובד שעות נוספות, משקיע גם מעל ומעבר בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שלו עצמו.

איפיון – מעביר אינפורמציה ותוך כדי מעבר גם מטפל בה ומשדרג אותה, והופך אותה לעובדות בשטח. עשוי להצטייר כדמות טיפולית העוסקת בעובדות לרווחת האחר, או בטיפול במצבי שירות למיניהם המחייבים התערבות מעשית לפתרון בעיות טכניות מסוגים שונים, עיסוק בפרטים. לעיתים עוסק בעבודת שירות ועושה אותה נאמנה, מתוך תחושת שליחות חזקה. קשוב לצרכי הזולת.

מוטו: אני נחוץ, משמע אני קיים.

ברבעון הקרוב:
מה 14 ליוני עד ה 4 ליולי – גישה אסרטיביות, יחסים טובים עם סמכויות, קידום רעיונות ויזמות בצורה מוצלחת, שליטה טובה בכל מה שקורה, השקעה בקריירה. מה 4 ליולי עד ה 18ליולי – הרחבת המעגל החברתי, היכרויות שיכולות לעזור ולסייע בתחום המקצועי, אנשים חדשים שאפשר להכניס לחיים. מה 19 ליולי עד ה 3 לאוגוסט – פעילות שקטה, פרופיל נמוך, לא הזמן המוצלח של החודש. כדאי לדחות פגישות לאמצע אוגוסט, אם אפשר. מה 8 לספטמבר עד ה 29 לספטמבר – פעילות זהירה במיוחד, חשיבה נוספת לפני כל פעולה, שיפור הקיים וסגירת מעגלים עם העבר הקרוב, לפני שממשיכים הלאה.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>