מזל מאזניים מזל מאזניים - ילידי 23.09 - 23.10

יסוד – אויר. גישה שכלתנית אינטלקטואלית, עיסוק בתיאוריות ובמלים, התבוננות, הסקת מסקנות, ובניית קונספט.

קבוצת פעולה – קרדינל: יוצר אנרגיה. ביסוד האויר – יוצר מצבים אינטלקטואליים שכלתנים יש מאין, המאפשרים מסגרות עבודה וטיפול של אחד על אחד.

איפיון פעילות – יזם שכלתני, לוקח יזמה בתחום החברתי ביחסי אחד מול אחד, עוסק במטרות הזולת וביחסים איתו, ובמערכות יחסים בכלל. מצליח ליצור מצבים הרמוניים שמאפשרים פעילות יצירתית בקבוצות קטנות ובזוגות, אך מתקשה מעט לבטא את הצד הרגשי שלו בשלמותו כלפי חוץ.

אופי - רגישות לזולת, מושפע מדעות של אחרים, זקוק לפרטנרים לפעולה עשייה וזוגיות במינון גבוה, זקוק לחיזוקים, יכולת דיפלומטית, יכולת אבחנה והתבוננות, גישה אריסטוקרטית, יוזם - אבל זקוק לאחרים כדי להמשיך או לממש, צורך לרצות את הסביבה או הזולת, צורך לפעול במסגרת מוגדרת של יחסים, נהנתנות, סטייל, קושי לבטא כעסים פן לא יאהבו אותו, קושי ליזום ולקבל החלטות ברמות שונות.

תפקוד – דיפלומט, הרמוני, נעים הליכות, מודעות גבוהה לזולת ולדיאלוג הזוגי בכלל, יכולת לפשר במחלוקות ולראות דברים באופן אובייקטיבי. מעולה בעבודה עם אנשים, בעיקר בדיאלוג של אחד מול אחד או קבוצות קטנות, ראש גדול, איכות ייעוצית או טיפולית. עצות חכמות, ראייה טובה של נפש הזולת.

עבודה בצוות – מצוינת, אם כי עדיף בצוות מצומצם. קצת מתפוגג בעבודה בחבורה גדולה. אוהב אנשים, משתף ומשתתף, יעיל עם הרבה קסם אישי. אידיאלי לשותפויות.

מוטו : צריך שניים לטנגו.

ברבעון הקרוב:
6 ליולי עד ה 5 ליוני – חשיבה פרקטית והשקעה בעובדות, צורך בזהירות בכל מה שקשור לכספים ולחשבון הבנק. מה 6 ליוני עד ה 1 לאוגוסט – תקשורת משופרת, שימת דגש על מפגשים מסוגים שונים, שיחות עומק ופגישות מקצועיות שיכולות לעזור ולקדם, והרבה מלים. מה 2 לאוגוסט עד ה 27 לאוגוסט – נושאי קריירה על הפרק, ואיתם גם האפשרות לעמוד באור הזרקורים, להצליח להתמודד עם אתגרים גדולים, ולהפגין שליטה במצב. מה 28 לאוגוסט עד ה 21 לספטמבר – יכולת לקדם שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם, השגת תמיכה וסיוע ברעיונות שלכם, והרבה חברים חדשים.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>