מזל עקרב מזל עקרב - ילידי 24.10 - 21.11

יסוד – מים. גישה רגשית ואישית, צורך בבטחון רגשי רב, אינטואיציה ותחושות בטן, יכולת הכלה וביטוי רגשי.

קבוצת פעולה – קבוע: מקבל אנרגיה. הרגלים קבועים, וביסוד המים - גישה טוטאלית של שחור ולבן. צורך חזק להיות מוגן, להמנע מחשיפה, ללכת עד הסוף מבחינה רגשית.

איפיון פעילות – שומר את הקלפים קרוב לחזה, לא מנדב אינפורמציה אישית מדי, פועל בסודיות ומתחת לפני השטח, קיצוני בדרישותיו מאחרים, זקוק לאמון מוחלט במי שאיתו או שלידו.

אופי - רגשי ורגשני, גישה חשדנית כלפי העולם, מופנם וסגור, כוחני, זקוק לעמדות כוח, חש דברים בבטן, אינטואיציה מפותחת, פוקר פייס, לעיתים מתבודד, סוליסט, סומך בעיקר על עצמו, הרגלים קבועים ועקרונות נוקשים, ביקורתי, פרפקציוניסט, דורש הרבה מעצמו ומהסביבה, נאמן ודורש נאמנות, פעילות מתחת לפני השטח, מתקשה לקבל אהבה, טוטליות, צורך בהרבה מגע, נוכחות חזקה, עינים חודרות, השקפת עולם של שחור או לבן, סערות ודרמות.

תפקוד – סוליסט, טוטאלי, ראש גדול, לא תקשורתי, אמין ויסודי. פועל בעיקר לפי אינטואיציה ותחושות בטן, מתקשה להעמיד פנים.

עבודה בצוות – אם אינו מנהל או עצמאי בשטח - סביר ומטה. זקוק להרבה בטחון ותפקידים מוגדרים, ואנשים שהוא סומך עליהם. לא רע בתור ראש צוות, אבל חשוב שירכש את אמונם של כל השאר, ולהיפך.

מוטו : בסופו של יום, אפשר לסמוך רק על עצמך.

ברבעון הקרוב:
מתחילת יוני עד ה 5 ליולי – השקעה מסיבית במערכות היחסים שלכם, בשותפויות למיניהן, ובדיאלוג זוגי. עד ה 11 ליולי – דרייב חזק, דיאלוג כוחני בכל מה שקשור לשליטה ואפשרות עימותים על רקע אישי ניהולי, לכן מומלץ על פרופיל נמוך, ודחיית החלטות חשובות לסוף יולי. 13 ליולי עד
ה 26 לאוגוסט – שיקול הדעת אינו במיטבו כעת, ויש צורך בפעילות זהירה במיוחד בכל מה שקשור לחומר וכספים, ועשייה עם אחרים. 27 לאוגוסט עד סוף ספטמבר – נסיעות ארוכות, קשרים עם חו'ל, התפתחות אישית מואצת, וקביעת אזורים חדשים לתקשורת ופעולה. זמן טוב ללימודים וסדנאות.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>