מזל קשת מזל קשת - ילידי 22.11 - 21.12

יסוד – אש. פעולה אימפולסיבית המונעת על ידי ריגושים, התלהבות, וחשיבה טריטוריאלית.

קבוצת פעולה – משתנה: מעביר אנרגיה. ביסוד האש – גמישות גבוהה מבחינת דרכי פעולה, יכולת להשתנות בהתאם לשינויים חיצוניים, יכולת לשנות מצבי צבירה, עם צורך בהרבה תנועה, מנטלית ופיזית, וחופש אישי.

אופי - צורך חזק בפעולה, זקוק למרחב פיזי או מנטלי כדי לחוש בנוח, צורך בתנועה בנסיעות ובהתרחבות אישית, לעיתים השמנה כשלא מצליח למצוא את מקומו ואת המרחבים הדרושים לו, קשרים עם חו'ל, פתיחות, צורך רב בחופש אישי, אימפולסיביות, ישירות, גישה ילדית, צורך בסיפוקים מיידיים, צורך להיות צודק, אומץ לב, כנות, מרדנות, יכולת לפעול באופן עצמאי.

תפקוד – סוליסט, צנטרליסט, חשיבה מהירה ולעיתים פזיזה, זקוק להרבה חופש פעולה ולהרבה תנועה, זקוק לאמון מוחלט, מרדני כשמגבילים אותו. ראש גדול. אדם דינמי ואקטיבי כשהדגש הוא על הצורך להרחיב אופקים, לפרוץ גבולות, לנסוע מבחינה פיזית או ללמוד דברים חדשים מבחינה מנטלית, ולרוץ קדימה ללא מעצורים.

עבודה בצוות – לא קלה. החופש האישי חשוב מאוד. סוליסט בנשמתו. מצוין אם יש לו חופש אישי ואוטונומיה. מתקשה במסגרות פעולה נוקשות או חונקות, זקוק לעצמאות מבחינת חשיבה, או לתפקיד אוטונומי במסגרות גדולות שמאפשר לו ביטוי אישי. עבודה הקשורה לנסיעות ולהרחבת אופקים – מומלצת.

מוטו : לפרוץ החוצה, להתרחב, ולפרוץ גבולות.

ברבעון הקרוב:
תחילת יוני עד ה 12 ליולי – התחום המקצועי מודגש במיוחד, וחשוב להמנע מכעסים ומקצרים בתקשורת בעבודה. חשוב גם להקפיד על הבריאות שלכם, לאכול נכון, ולשחרר במקביל את הגוף. מה 24 ליולי עד ה 22 לאוגוסט – זמן מצוין להתפתחות אישית, לשינוי בדרכי פעולה, ליזמות חדשות בתחום המקצועי ולשותפויות חדשות, ולתכנון לטווח ארוך. מה 8 עד ה 24 לספטמבר – אפשרות לשינויים והפתעות בדיאלוג עם מוסדות וארגונים, והמלצה שלא לקחת שום דבר כמובן מאליו, או לסמוך על שתופי פעולה עם אחרים. זמן טוב לפסק זמן, להתבוננות מבחוץ, ולא לעשייה עודפת, אם אפשר.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>