מזל גדי מזל גדי - ילידי 22.12 - 20.01

יסוד – אדמה. צורך במימוש רעיונות ויזמות והפיכתם לעובדות בשטח. התמקדות במבחן התוצאה.

קבוצת פעולה – קרדינל- יוצר אנרגיה. ביסוד האדמה – יצירת יש מאין בנושאים פרקטיים, יצירת מבנים וגבולות שבהם אפשרית התרחשות מעשית, בניית קריירה מעשית לאורך זמן.

אופי - גישה נוקשה, ביקורתיות, ביישנות, צורך בגבולות מוגדרים ולעיתים נוקשים כדי לפעול, גבולות מוגדרים במערכות היחסים, שמרנות, פרפקציוניזם, אמביציה חזקה במיוחד עד כדי הליכה עד הסוף, טוטאליות, לעיתים סטיגמות וגישה מקובעת, פעולה לפי תכניות מותוות מראש, חשיבה לטווח ארוך, גישה פרקטית, קושי עם שינויים, דרישות גבוהות מעצמו ומהסביבה, קושי לבטא רגשות עדינים, הצמדות לעובדות, פגיעות רגשית, קושי בחשיפה אישית.

תפקוד – ראש גדול, יכול לעסוק במערכות גדולות, בניית גבולות והגדרות מעולה, איפיון מצוין, עבודה לטווח ארוך, צנטרליסט, ראש גדול הן בתכנון והן בבצוע. עוסק בעיקר בפעולה דרך כללים קבועים, בשתוף פעולה עם גבולות מוגדרים ועם הממסד, ומשום כך מתקדם לעיתים קרובות בצורה איטית כשהוא נזהר שלא לשבור את הכלים, אלא להשתמש בהם, ובאופן המקובל.. מכיון שזהו הקרדינל – יוצר האנרגיה – של מזלות האדמה, הוא גם בעל אורך הנשימה הרב ביותר, המהלכים הצפויים ביותר, ההישגיות החזקה ביותר, והצורך הרב ביותר בבטחון פיזי ורגשי.

עבודה בצוות – עוסק בעיקר ביזמות, כיבוש טריטוריה, ואמביציה לסוגיה. עבודה בצוות אפשרית בתנאי שיהיה בתפקיד ניהולי, או בתחום ובתפקיד מוגדרים ספציפית. איש תשתית או איש חזון. הקצב שלו עשוי להיראות איטי משל אנשים הישגיים, אולי כי הצורך שלו בשליטה בכל הפרמטרים המעשיים של האדמה חזק יותר, אבל ההישגים שלו בדרך כלל גם ברורים יותר, כמו המטרות שלו, והיכולת שלו להתמיד בחתירה אליהם לאורך זמן.

מוטו : להסתיר חולשות – וללכת עד הסוף, תמיד, ובכל מצב.

ברבעון הקרוב:
חודש יוני – אולי החודש ההישגי ביותר בתקופה הקרובה. זמן טוב לפרוייקטים מרגשים, לפעולות ויזמות שמחברות את ההגיון המעשי עם הלב ותחושות הבטן, לריגושים הקשורים לעשייה, ובנוסף – גם לפעילות רומנטית מוגברת. מ 12 ליולי עד 26 ליולי – לפעול בזהירות ולא להגזים בעשייה, לשמור על הבריאות שלכם, לאכול נכון, ולא לריב בתחום המקצועי כשדברים לא קורים כפי שרציתם. 2 לספטמבר עד 28 לספטמבר – להמנע מריבים וסכסוכים בשותפויות ובמערכות היחסים שלכם, ללמוד לוותר ולהתפשר, להיות פחות צודקים ויותר חכמים, ולוותר על דרמות בדיאלוג עם העולם.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>