מזל דלי מזל דלי - ילידי 21.01 - 18.02

יסוד – אויר. גישה שכלתנית אינטלקטואלית, עיסוק בתיאוריות ובמלים, התבוננות, הסקת מסקנות, ובניית קונספט.

קבוצת פעולה – קבוע. ביסוד האויר – תיאורטיקן, יכולת אנליטית, אינטליגנציה רגשית גבוהה בכל מה שקשור לשתוף פעולה עם מוסדות וארגונים, יכולת לבנות קונספט מסחרי אינטליגנטי, מעגל חברתי חכם.

אופי - גישה ידידותית מאוד לעולם. פתיחות רבה, היכרויות מהירות, יכולת עבודה בקבוצות ועם קבוצות, גישה חכמה וקולקטיבית לעשייה משותפת, מוחצן ואוהב לשתף אחרים, מקבל מרות אך גם סמכותי, עקרונות פתוחים כלפי חוץ אך בפנים נוקשים וקבועים, מפגין פתיחות לשינויים מכל סוג, אוהב חברה, מתקשה מעט בדיאלוג של אחד מול אחד ובאינטימיות רבה מדי, מעדיף ריחוק ידידותי, אוהב תרבויות אחרות, אוכל ולבוש אקזוטיים, אנשים מסוג אחר, לעיתים יוצא דופן, אקסצנטרי, ישיר ונועז.

תפקוד – חשיבה קולקטיבית, מעולה בעבודה בקבוצות וצוותים הן כראש גדול והן כחלק מהצוות, מודעות חברתית ופוליטית, ראש גדול או קטן, אינטליגנציה גבוהה. מראה פרדוקס מסוים: מצד אחד, יכולת חברתית אזוטרית ואנליטית מוכחת, ומצד שני- צורך בהרגלים קבועים, דפוסי פעולה קבועים, והשענות על קרקע הבנויה מגבולות מוגדרים, למרות שהראש מרגיש חופשי לשבור את הכללים. שילוב מעניין של פתיחות ושמרנות, יזמות מקוריות ומימוש בכלים מוכרים, שבירת הקונסצנזוס ומרד בו, אך גם צורך בהכרה על ידו כדי לממש את הפוטנציאל המנטלי והקונספטואלי ולהפוך אותם לעובדות בשטח.

עבודה בצוות – על פניו - מעולה. איש צוות למופת, בעיקר עם צוות בגובה העינים. לעיתים יעדיף לעבוד לבד, התנתקויות פתאומיות, במיטבו כשהוא זה שאחראי על קבלת ההחלטות.

מוטו : להתיידד עם העולם, ולהיות פתוח לרעיונות חדשים.

ברבעון הקרוב:
ביוני – חודש שעיקרו השקעה מסיבית בבית, במשפחה, בשרשים, ובצורך למלא מצברים, ולא לצאת לפעילות יתר. זמן טוב לבדוק גם את בסיס השותפויות והבסיס של הקשרים העסקיים שלכם. מה 12 ליולי עד ה 29 ליולי – ריצה קדימה עם הדברים שמפעילים אתכם רגשית, החל מאתגרים עסקיים שמלהיבים אתכם, וכלה בקשרים רומנטיים. חשוב עם זאת להזהר מריצה מהירה מדי, ומשיקול דעת פזיז שמביא איתו החלטות שגויות. מה 3 לספטמבר עד ה 29 לספטמבר – צורך בפעילות זהירה בנושאי חומר וכספים, שיקול דעת נוסף כולל יעוץ מאחרים לפני כל פעולה, וזהירות מיוחדת בכבישים.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>