מזל דגים מזל דגים - ילידי 19.02 - 20.03

יסוד – מים. גישה רגשית ואישית, צורך בבטחון רגשי רב, אינטואיציה ותחושות בטן, יכולת הכלה וביטוי רגשי.

קבוצת פעולה – משתנה. הצירוף של יסוד המים וקבוצת הפעולה של המשתנה, מדגיש את הצד הדינמי בחשיבה, ביכולת האלתור, ובשנויים התכופים במטרות ובמצב הרוח, כמו גם ביכולת לשנות מצבים וסיטואציות בהתאם לצורך, אך גם לעיתים קושי בהשענות על תבנית מוגדרת אחת לאורך זמן.

אופי - רגשני, משתנה במהירות, מתאים את עצמו בקלות לסביבה, נוכחות עדינה ולא תמיד ברורה, מופנם ורגיש מאוד, תחושות בטן חזקות, אינטואיציה מפותחת, תקשורת לא מילולית, לעיתים בעיית שייכות, לפרקים אוהב להתבודד, מצבי רוח לא יציבים, יצירתיות, עמימות, טיפולי מאוד, רוחני, דרמטי, תיאטרלי, יכולת הזדהות מדהימה עם אחרים או עם סיטואציות, טוב לעבודה עם אנשים, גם .

תפקוד – אמוציונלי מאוד - לטוב ולרע. ראש גדול או קטן, גמישות מחשבתית, הרבה קסם אישי. הניגוד שבין שני הדגים המופיעים על סמל המזל הזה שכל אחד מהם פונה לכוון אחר, מראה גם על הקונפליקט הבסיסי: פנימה או החוצה? לעצמי או לזולת? בעל אנרגיה רגשית שלעיתים מתקשה להתממש באופן מעשי, ואולי משום כך הוא טיפולי במהותו, נטול אגו, לטוב ולרע, ויכול להתפנות גם לפעילות של העברת אנרגיה רוחנית ואנרגיה יצירתית בכלל, גם על חשבונו, שמביאה לעיתים ביטול של הצרכים שלו, ומכאן גם תסכולו לעיתים קרובות על הקושי להשתמש במשאבים שלו לטובתו הוא, ולא לטובת אחרים.

עבודה בצוות – אפשרית בהחלט, ואפילו רצויה, אולם חשוב שתהיה בגבולות מוגדרים עם לו'ז ברור, עם עמידה בלוחות זמנים מדויקים, וקביעת מטרות שאפשר לעמוד בהן. יכול בהחלט להזדהות עם מטרות מעשיות, והופך פרקטי מאוד כשזה קורה.

מוטו – אני מרגיש, אני מזדהה, אני הופך להיות המטרה.

ברבעון הקרוב:
ביוני – תקשורת אסרטיבית, מפגשים ושיחות שיכולים לקדם דברים, אבל אלה חייבים לבוא ביזמה אישית, והם לא יקרו מעצמם. מה 5 ליולי עד ה 28 ליולי – זמן טוב להשקעה בבית ובסביבתו, בחזרה לקרקע מבחינת חומר וכספים, ובניית סדר עדיפויות חדש של הוצאת כספים. מה 1 עד ה 27 לאוגוסט – הרומנטיקה חוזרת, ואיתה גם הצורך לפעול מהלב, לעשות דברים שאוהבים, ולהיות מעורבים רגשית במה שאתם עושים מבחינה מקצועית. מה 8 עד ה 19 לספטמבר – להזהר מאוד בנושאי רכוש וכספים, ולדחות החלטות הקשורות לחומר וכספים לסוף החודש. מה 20 לספטמבר – לקדם יזמות חדשות.

 

התחזית באדיבות יאיר טריבלסקי
אסטרולוג הבית של וואלה, תפוז, מעריב, הכבלים ו- NRG
כל הזכויות שמורות
לאתר של יאיר טריבלסקי >>>